Eskilstuna 016-12 22 22    Nyköping 0155-123456    Örebro 019-12 22 22  

Vill du jobba hos​​​​​​​ oss? Vi söker förare och åkare till delar av  vårt område. Maila dina uppgifter till jobb@trendtaxi.se
Kvarglömt/Reklamation
Saker som hittas i våra taxibilar lämnas direkt av förarna till Polisens hittegodsavdelning.
Reklamationer
En reklamation av en taxiresa kan ske om du anser att taxiresan inte har gått rätt till eller att du blivit felaktigt behandlad. Reklamationen bör vara Trendtaxi tillhanda senast 10 dagar efter utförd resa.

Reklamationen skall innehålla följande uppgifter
Resedatum, klockslag, hämtnings- samt lämningsadress, fordonets taxinummer (står på kvittot), kvitto/följesedelnummer (står på kvittot), ditt namn, ditt telefonnummer, din adress och händelsebeskrivning.

Reklamationen skall skickas via e-post kund@trendtaxi.se
eller postas till AB Trendtaxi, Box 19, 73621 Kungsör.

Det är viktigt att lämna fullständiga uppgifter, så att vi kan behandla ditt ärende effektivt och korrekt. Alla reklamationer hanteras individuellt och svarstiden varierar.
​​​​​​​
kvarglomtkvarglomt
kvarglomt